Здравейте колеги с ГТВ-та, въпроса ми е как ви е парното в тези студени дни. На мен ми се струва че е доста слабичко парното.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Имате ли добро парно?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от VET Покажи съобщениеЗдравейте колеги с ГТВ-та, въпроса ми е как ви е парното в тези студени дни. На мен ми се струва че е доста слабичко парното.
Не е истина колко е топло.
-
Парното е доста силно ,но никога не мога да го регулирам като хората. Или е студено ,или е адската жега.Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Comment
-
Явно ще свалям радиаторчето, защото просто парно все едно нямам. Колата си загрява нормално, в интерес на истината държи около 2мм преди 90С, но пък смятам че просто датчика лъже, защото перката пък се включва на 90, а вероятността и двата датчика - този на радиатора и този за температурата да са еднакво умрели, ми се струва малко вероятно. Пък и обикновено ключа на радиатора умира в обратната посока - по-скоро закъснява с включването. Продухвах радиаторчето с вода под налягане и си има нормален дебит, и тече чиста вода, но въпреки това, топло се усеща само когато колата е напълно загряла и вентилатора е на 3. Интересното е че на 1 и 2 вентилатора духа студено въпреки че колата е загряла.
Comment
-
Тъй като моторчето е мъртво, блокирах клапата в постоянно отворено положение. Мислиш, че ще се подобрят нещата ако върти само вътрешния ли? Ритмото ми при отворена клапа, ще ме умори от жега, а радиатора не е по-голям. А и при циркулация само на вътрешния въздух, при други автомобили ми е правило впечатление, че се запотяват стъклата.
Comment
-
Ами то стана егати научкването ама от растояние е така,провери жилото и клапата на средната врътка(тази за топло и студено)виж като я въртиш дали клапата отваря и затваря ако всичко това е о-кей за мен това вече е запушен радиатор на парното
Comment
-
Първоначално публикувано от VET Покажи съобщениеИ маркучите са ОК, защото ги откачих от термостата и първо в единия а после и в другия подавах вода от чешмата с маркуч и си имаше добър дебит и в двата случая.0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеКато са ОК като загрее колата и двата ли са топли? И още един въпрос коя фаза ти е ГТВ-то?
Comment
-
Ами 1995 година е колата, и да като загрее, и двата са топли, но горния е по-топъл. Горния имам в предвид при термостата. Хвалих я хвалих я тая кола във фиат форума че е по-добра от Купето на Фиат, пък тя напоследък само ме дразни. От две седмици пищи пистовия ремък и не мога да хвана коя ролка е. Смених и ремъка, и точно след 15 мин, пак се разпищя. Смених малката ролка на обтегача, лагерите на алтернатора, лагера на климатика, само голямата неподвижна ролка не съм сменил още, но пък тя е единствената която се върти мазно и без луфт, за разлика от сменените до тук. Нещо бие според мен някъде, защото като намокря ремъка и воя изчезва, което значи че някъде се получава приплъзване според мен. Днес ако ми остане време ще си направя още един експеримент и ще видя какво ще стане.
А радиаторчето явно ще го свалям.
Лек и успешен ден
Comment
Comment