Известие

Collapse
No announcement yet.

Имате ли добро парно?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Имате ли добро парно?

    Здравейте колеги с ГТВ-та, въпроса ми е как ви е парното в тези студени дни. На мен ми се струва че е доста слабичко парното.

  • #2
    Първоначално публикувано от VET Покажи съобщение
    Здравейте колеги с ГТВ-та, въпроса ми е как ви е парното в тези студени дни. На мен ми се струва че е доста слабичко парното.
    Моето е направо.....все едно съм с печка
    Не е истина колко е топло.

    Comment


    • #3
      Парното е доста силно ,но никога не мога да го регулирам като хората. Или е студено ,или е адската жега.
      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
      Fiat Bravo II 1.4 90hp
      sigpic
      Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

      Comment


      • #4
        ...
        Last edited by _power_; d.m.y г., 13:27.

        Comment


        • #5
          Зимата колата не е излизала, но е имало студени дни в които съм я карал и парното е доста силно, климатика също работи много добре.

          Comment


          • #6
            Явно ще свалям радиаторчето, защото просто парно все едно нямам. Колата си загрява нормално, в интерес на истината държи около 2мм преди 90С, но пък смятам че просто датчика лъже, защото перката пък се включва на 90, а вероятността и двата датчика - този на радиатора и този за температурата да са еднакво умрели, ми се струва малко вероятно. Пък и обикновено ключа на радиатора умира в обратната посока - по-скоро закъснява с включването. Продухвах радиаторчето с вода под налягане и си има нормален дебит, и тече чиста вода, но въпреки това, топло се усеща само когато колата е напълно загряла и вентилатора е на 3. Интересното е че на 1 и 2 вентилатора духа студено въпреки че колата е загряла.

            Comment


            • #7
              Тъй като моторчето е мъртво, блокирах клапата в постоянно отворено положение. Мислиш, че ще се подобрят нещата ако върти само вътрешния ли? Ритмото ми при отворена клапа, ще ме умори от жега, а радиатора не е по-голям. А и при циркулация само на вътрешния въздух, при други автомобили ми е правило впечатление, че се запотяват стъклата.

              Comment


              • #8
                От левия край на радиатора(на парн.)има кранче,свали го и го провери да не е запушено,много е лесно или първо виж дали жилото го отваря и затваря от край до край успех

                Comment


                • #9
                  Това вече го правих. И кранчето и жилото си работят адекватно.

                  Comment


                  • #10
                    А маркучите към парното провери ли ги?да не са запушени

                    Comment


                    • #11
                      И маркучите са ОК, защото ги откачих от термостата и първо в единия а после и в другия подавах вода от чешмата с маркуч и си имаше добър дебит и в двата случая.

                      Comment


                      • #12
                        Ами то стана егати научкването ама от растояние е така,провери жилото и клапата на средната врътка(тази за топло и студено)виж като я въртиш дали клапата отваря и затваря ако всичко това е о-кей за мен това вече е запушен радиатор на парното

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от VET Покажи съобщение
                          И маркучите са ОК, защото ги откачих от термостата и първо в единия а после и в другия подавах вода от чешмата с маркуч и си имаше добър дебит и в двата случая.
                          Като са ОК като загрее колата и двата ли са топли? И още един въпрос коя фаза ти е ГТВ-то?
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                            Като са ОК като загрее колата и двата ли са топли? И още един въпрос коя фаза ти е ГТВ-то?
                            1 ва .

                            Comment


                            • #15
                              Ами 1995 година е колата, и да като загрее, и двата са топли, но горния е по-топъл. Горния имам в предвид при термостата. Хвалих я хвалих я тая кола във фиат форума че е по-добра от Купето на Фиат, пък тя напоследък само ме дразни. От две седмици пищи пистовия ремък и не мога да хвана коя ролка е. Смених и ремъка, и точно след 15 мин, пак се разпищя. Смених малката ролка на обтегача, лагерите на алтернатора, лагера на климатика, само голямата неподвижна ролка не съм сменил още, но пък тя е единствената която се върти мазно и без луфт, за разлика от сменените до тук. Нещо бие според мен някъде, защото като намокря ремъка и воя изчезва, което значи че някъде се получава приплъзване според мен. Днес ако ми остане време ще си направя още един експеримент и ще видя какво ще стане.
                              А радиаторчето явно ще го свалям.

                              Лек и успешен ден

                              Comment

                              Working...
                              X